Tuesday, May 19, 2009

Lebatnya rambut...

Dulu...
Orang kata... tak baik... rambut dari dalam perut kena potong...
Mama hanya buat derkkkkkk jer...

Mama tak tau la apa hukumnya...
Berdosa atau tidak...
Tapi bila orang kata,
Nanti rambut anak tak cantik...
Mama tetap tak potong juga...

Besar skit ni, mama tengok rambut anak mama cantikkkkkkkk saja...
Hitam pekat berkilat...

Tak tau la nanti...
Bila Kak Alya dah besar banyak...
Kalau rambut Kak Alya tak cantik...
Kak Alya jangan marah mama...
Sebab mama suka rambut Alya masa kecil...
Dari masa dalam perut mama lagi...
Biarpun mama geliiiiii sangat...
Biarpun mama asikkkkkkk la rasa pundi mama penuh saja...
Tapi mama tetap suka...

Masa lahir, Kak Alya kecil saja...
2.3 kilo... tapi mama cakap, 1 kilo bulu saja kot...
Sebab orang asik kata Kak Alya dulu banyakkkkk sangat bulu...

Sib baik, sekarang ni Kak Alya sangat comel di mata mama...
Tak ada la banyak bulu...
Tapi rambut Kak Alya memang cantik...
Lebih cantik daripada rambut mama...

Dan besar nanti, tentu Kak Alya lebih cantik dari mama...
Kalau pun tak secantik Siti... atau J Lo ... atau Pretty Zinta... kan ?
Posted by Picasa

4 Comments:

  1. HappyIrfa said...
    salam kak wani..
    smlm saya dah amsuk sini sbb saya agak2 je nama blog ni.akak dah nak tukar alamat ke blog ni ker?
    oren... said...
    nih, kira blog lain dari yg norizawani tuh ka??
    sya said...
    Anak kak sya kebanyakannya tak dipotong rambut.. setakat gunting sikit masa cuku jambul, tak cukur habis .. ok aje rambut mereka
    izawani/JEEN said...
    Irfa : Yer... nak tukar alamat kepada izawani. Dah dapat cara utk tukar nama blog... ekkeke... tah hapa hapa...

    Oren : Yer... dan lain konsep....

    Kak Sya : Itu la... masa amalia itu hari, ramai betul marah sebab tak cukur rambut yang dari dalam perut...

Post a Comment