Friday, May 22, 2009

Pipi berlubang...


Comel sungguh...
Punya pipi berlubang...

Abang ada tak kawan...
Pipi berlubang macam abang ?

Kawan abang...
Tak ada lubang...

Abang heran tak ?
Abang sorang pipi berlubang ?

Tapi... abang tak kesah...
Pipi mama pun banyak lubang....

p/s: Hehehe... 22hb Mei ... dalam KLIA... tak ada kerja...

Posted by Picasa

3 Comments:

  1. lupekanje said...
    adeiih..takojuit wak den...pipi belobang!!...memacam la ngko ni Jeen..
    ingatkan ado anak ehh kono cucuk dgn bosi paneh ko...sampai belobang pipi tdi..haha..
    lesung pipit itu menawan..acik suker org ader lesungpipit..sobab acik tk do..:)
    HappyIrfa said...
    salam kak..
    blog baru akak ni terlalu simple dan sempoi.tak detail cam dulu.tp krn rindu nak tau citer akak saya kenalah terima seadanya.

    saya x de lesung pipit.cuma ada lesung batu jer.
    izawani/JEEN said...
    Kak Cen : Iyolah kak cen... pipi dio memang berlubang.... hahaha... Ado ko patut cino tu tanya,
    "Pipi anak u kenapa ?"

    Hahaha... tak pernah tengok lesung pipit gamaknya...

    Irfa : Hehehe... bagus la ada lesung batu... akak ni ada jerawat batu jer.... hahahaha....

    Tengok la bertahan setakat mana. Tapi memang blog ni konsep berbeza skit... tak mau citer hal perasaan sangat... nanti ada yang marah plak... ekekeke...

    Akak ni masa tensen, jangan ada orang cari pasal... memang nak kena la....

Post a Comment